Αρ.Αδείας : 2101422 - Τηλέφωνο επικοινωνίας : 210 57 87 276
|

Η Σημασία των Soft Skills

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

H ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ SOFT SKILLS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Σκοπός του σεμιναρίου είναι οι καταρτιζόμενοι να μπορούν να κατανοήσουν και να αναπτύξουν τις προσωπικές τους δεξιότητες (soft skills) τόσο στην επαγγελματική όσο και την προσωπική τους ζωή. Ειδικότερα, τα «soft skills» έχουν να κάνουν με δεξιότητες και συμπεριφορές που σχετίζονται με τον τρόπο που αλληλεπιδρούμε με τους συναδέλφους μας, με τους προϊσταμένους μας, με τους συνεργάτες μας σε θέματα όπως η επικοινωνία, η ευελιξία, η καινοτομία, η ηγεσία, το πάθος, η πειστικότητα, η εξωστρέφεια, η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, το ομαδικό πνεύμα, το επιχειρηματικό πνεύμα, η διαχείριση του χρόνου, ο προσανατολισμός στο τελικό αποτέλεσμα, οι ικανότητες διαχείρισης αλλαγών, ανάληψης ρίσκου, κτλ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

  • Τι είναι Soft Skills και τι είναι Hard Skills
  • Διαπροσωπικές Δεξιότητες
  • Επαγγελματικές Δεξιότητες
  • Δημιουργικότητα
  • Δεξιότητες Προσωπικής Ώθησης
  • Δεξιότητες Επιρροής
  • Ηγετικές Δεξιότητες
  • Δεξιότητες Επικοινωνίας
  • Η σημασία των «Soft Skills» στην σημερινή αγορά εργασίας

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΣΑ

  • Power point
  • Case studies
  • Βιωματικές μεθόδους και Ασκήσεις
  • Παρουσίαση και συζήτηση
 

 

 

 

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Ο κος Μιχάλης Μάρκου,MBA είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων και καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων/Marketing. Έχει συνεργαστεί, από το 1991 έως σήμερα, ως Ανώτερο Διοικητικό/Διευθυντικό Στέλεχος με μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες από τον χώρο του Fast Moving Consumer Goods (FMCG), αυτοκινήτου, χρηματοδοτικών εταιρειών & τραπεζών και υπηρεσιών, συνεισφέροντας πολύπλευρα στην ανάπτυξη των εταιρειών αυτών στην Ελλάδα. Κατά την διάρκεια της επαγγελματικής του σταδιοδρομίας μερικά από τα καθήκοντα που έχει αναλάβει είναι: Διεύθυνση και Ανάπτυξη Πωλήσεων, Ανάπτυξη Δικτύου, Marketing Προϊόντων & Υπηρεσιών, Διεύθυνση και Διαχείριση Ληξιπρόθεσμων Οφειλών & Απαιτήσεων, Πρόσληψη, Εκπαίδευση και Ανάπτυξη Προσωπικού, και Διεύθυνση Καταστημάτων.

 Παράλληλα έχει δραστηριοποιηθεί και στην εκπαίδευση από το 1994 και έχει διατελέσει εισηγητής σεμιναρίων και καθηγητής (με πάνω από 7.500 διδακτικές ώρες) σε  θέματα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πωλήσεων, Marketing και Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού. Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), της Ελληνικής Ακαδημίας Marketing (ΕΑΜ), του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) και του  Συνδέσμου Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδος (ΣΔΑΔΕ), ενώ είναι και Σύμβουλος Επαγγελματικής Συμβουλευτικής του Ινστιτούτου Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ). Παλιότερα είχε διατελέσει και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ).

 Είναι κάτοχος 2 μεταπτυχιακών Μ.Β.Α. (Master in Business Administration) από την Ανώτατη Σχολή Εμπορίου της Γαλλίας (ESCEM Business & Management School) και από το Ανοικτό Ελληνικό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Έχει επίσης πτυχίο στη διοίκηση επιχειρήσεων από το Business & Technician Education Council της Μεγάλης Βρετανίας (UK). 

 Άρθρα του με θέματα σχετικά με την Διοίκηση Επιχειρήσεων, τις Πωλήσεις, το Marketing και την Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, έχουν δημοσιευθεί σε διάφορα περιοδικά & ιστοσελίδες.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

5 Ώρες